İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı ’ ndaki terminal , kargo , yer hizmetleri ve uçak yakıt ikmal operasyonlannın işletmesi . Savunma Sanayi Müsteşarlığı bünyesindeki HEAŞ ( Havaalanı İşletme ve Havacılık Endüstrileri A . Ş . ) tarafından Limak Holding ( LİMAK ) , GMR Infrastructure ve MAHB ( Malaysia Airports Holdings Berhad ) ortaklığıyla kurulan İGS ’ ye ( İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı Yatınm , Yapım ve İşletme A . Ş ) devredildi . İSG Uluslararası Havalimanı Ulaştırma Bakanlığı Sivil Havacılık Genel Müdürlüğü tarafından verilmeye yeni başlanan " Terminal işletme Ruhsatı " alan ilk havalimanı oldu . ISG , mevcut terminallerin yanı sıra yer hizmetlerinin işletilmesi , kargo operasyonlan ve uçak yakıt ikmal operasyonlarını da 20 yıl süre ile gerçekleştirecek . 2010 yılında devreye alınacak 10 milyon yolcu kapasiteli , toplam 320 bin metrekare kapalı alana sahip yeni dış hatlar terminali ve ekleri asgari 250 milyon Euro’ ya mal olacak . Devirle birlikte 1000’ i aşkın HEAŞ çalışanı da ISG bünyesine geçti . ISG Uluslararası Havalimanı Yatırım , Yapım ve İşletme A . Ş . CEO ’su Yetik K . Mert , Sabiha Gökçen’ in konforlu , süratli ve yolcu odaklı bir havalimanı olduğunu söyledi , " Varolan tesisleri kaliteli ve profesyonel insan kaynakları ile destekleyerek büyütüp geliştireceğiz . Hizmet kalitesini en üst düzeyde tutarken , yapacağımız yatırımlarla Sabiha Gökçen ’ in uluslararası havacılıktaki konumunu daha da güçlendireceğiz . İstanbul Sabiha Gökçen ’ in bundan sonraki hedefi bugünle kucaklaşan ve yarını hedefleyen havalimanı olmaktır " dedi .