Misafirlerimiz bizim için birer yıldızdır

Yenibiriş Dünyası
 - 
01.09.2009
Limak Ambassadore Boutique Hotel Genel Müdürü Savaş Çolakoğlu, misafirlere kendilerini gerçekten birer yıldız gibi hissetmeleri için gereken tüm imkanları kullanarak hizmet etmelerinin ilk tercih edilme sebepleri olduğunu belirtiyor. Çolakoğlu, otelin yeni dönem hedeflerini; farklı misafir profilleri oluşturarak maksimum düzeyde memnuniyet sağlamak ve sağlamış oldukları istihdamdaki yeri korumak olarak özetliyor.

"Butik otel standartlarında kişiye özel hizmet anlayışımız ile farkımızı hizmetle vurguluyoruz"

Kuruluşunuz hakkında bilgi verir misiniz?
Limak Ambassadore Hotel Limak Holding’e bağlı Limak International Hotels & Resorts zincirinin şehir otelciliği anlamındaki ilk halkası. 2006 Ocak ayında hizmete açılan otelde 57 adet standart, 5 adet corner ve 3 adet suit oda bulunuyor. Ayrıca iş toplantıları, özel davetler ve tüm etkinliklere uygun 600 kişilik çok amaçlı salonu, 400 kişilik balo salonu ve 5 farklı toplantı salonu ile Ankara’nın güzide mevkii Gaziosmanpaşa’da hizmet veriyor.

Kaç kişilik bir ekibiniz var? Çalışan dağılımınız nasıl?
Şu an mevcut personelimiz 62 kişiden oluşuyor. Çalışan dağılımına bakıldığında ise genel müdür başta olmak üzere, yiyecek ve içecek müdürü, satış müdürü, önbüro müdürü, muhasebe müdürü, teknik servis müdürü, gece müdürü, kat hizmetleri müdürü ve personelleri mevcut.

Yeni dönem hedefleriniz neler? Yakın dönemde yer alacağınız projeler var mı?
Tüm dünyanın ve ülkemizin de içinde bulunduğu ekonomik kriz ortamında olsak da yeni dönem hedeflerimiz farklı misafir profilleri oluşturarak maksimum düzeyde memnuniyet sağlamak ve ülkemizde sağlamış olduğumuz istihdamdaki yerimizi korumak. Biz Limak Holding ve Limak Ambassadore Hotel olarak bugüne kadar pek çok projede yer aldık. Yakın dönemde 2009 yılı sonuna kadar hizmete sunmayı düşündüğümüz Fitness Center projemiz var. Proje sağlandığında en az 6 yeni arkadaşımıza iş imkanı sunmuş olacağız. Yine bu yıl içerisinde otelimizin teras katında bulunan restoranımızı tadilata alarak daha fonksiyonel ve işlevsel bir mekan haline getirip yeni istihdamlar yaratacağız.

Şirketler tarafından tercih edilme nedenlerinizi sıralayabilir misiniz? Öncelikli tercih edilme nedenimiz kişiye özel hizmet anlayışı ile güler yüzlü ve kaliteli bir şekilde sunmuş olduğumuz hizmettir. Misafirlerimiz bizim için birer yıldızdır ve onlara kendilerini gerçekten birer yıldız gibi hissetmeleri için gereken tüm imkanlarımızı kullanarak hizmet ediyoruz. Bu, tercih edilme sebebimiz. Markamız, lokasyonumuz ve uygulamış olduğumuz fiyat politakası diğer tercih edilme nedenlerimiz arasında geliyor.

Bulunduğunuz lokasyonda otel zincirleri de var. Onlarla nasıl rekabet ediyorsunuz?
Biz hiçbir zaman bağlı bulunduğumuz lokasyondaki otel zincirlerini rakip ya da dezavantaj gibi görmedik. Biz de çok güçlü bir zincirin halkasıyız ve tercih edilme nedenini zincir işletmelere bağlarsak bu noktada sahip olduğumuz markamız gurur kaynağımız ve tercih edilme sebebimizdir. Ayrıca belirtmek gerekirse biz butik otel standartlarında kişiye özel hizmet anlayışımız ile farkımızı hizmetimizle vurguluyoruz.

Yakın dönemde işe alım yapmayı planlıyor musunuz?
Şu an mevcut birimlerimizde kadrolu elemanlarımız ile yeterli sayıda personel bulunuyor. Önümüzdeki süreçte yeni personel alımı olası. Yeni oluşturulacak kadrolar için değerlendirmeler yapılacak.

Farklı çalışan uygulamalarınız var mı?
Otelimizde kendi bünyemizde çalışan kadrolu elemanlarımızın yanında belirli gün ve saatlerde çalışan personeller ile başka firmaya bağlı olarak çalışan arkadaşlarımız da mevcut.
We are using cookies at our website to provide a better web site user experience. By continuing with the default settings you will be accepting use of cookies according to our cookie policy .
Allow
Disable
X
X